VÄLKOMMEN ÅTERFÖRSÄLJARE
Priser anges nu styckvis. Minimiorder per produkt och färg är 4st.
Logga in som återförsäljare för att se priser.
Välj B2B Faktura i kassan för 30-dagars faktura.
Behöver du hjälp? Kontakta Helena Iborn på helena@reunionhome.se
BLACK FRIDAY
REUNION KNIT COLLECTION
Upptäck våra stickade kläder
NYHETER
Ta hem våra senaste nyheter
Leverans & returinformation
Leverans
Leverans sker så fort som möjligt - inom 2-4 dagar om inget annat anges. Fraktkostnad tillkommer.
Vid beställning av produkter utanför vårt ordinarie sortiment kan leveranstiden bli längre än normalt. Kontakta vår säljagent på helena@reunionhome.se om du vill veta mer!
Vi levererar endast till företagsadresser, ej box- eller bostadsadresser. Är det ingen på plats vid tidpunkten för leverans, förbehåller vi oss rätten att fakturera för eventuell lagerhyra av gods eller tillkommande fraktkostnader.
Avvikande öppettider måste meddelas vid orderläggning.
Om Reunion Nordic AB levererat fel vara, vänligen anmäl detta inom 8 dagar för ersättningsleverans.
När du får en leverans till din butik måste du noggrant se över godset på en gång.
Fraktkostnad
Vi har en fastställd fraktkostnad på 250 kr exkl moms, oavsett hur mycket du handlar (gäller normal transport inom Sverige med DHL).
Retur
Som företag har man tyvärr ingen ångerrätt utan köpet är bindande. Vi ber dig därför att ringa oss om du är osäker på något eller om du önskar se plaggen i verkligheten
Om en kund kommer in med en vara som är trasig måste du som butiksinnehavare avgöra om kunden köpt ett plagg som de dragit sönder själva (sömmar, hällor på jeans etc) eller om tyget spruckit på ett udda ställe som kan tänkas vara fabrikationsfel.
OM du misstänker fabrikationsfel kan du skicka en bild till helena@reunionhome.se så hjälper vi dig med en bedömning.
Vi ersätter plagg med fabrikationsfel med ny vara.
Men vi ersätter tyvärr inte plagg som kunden använt på ett oaktat sätt.
Om en kund hittar en klänning i din butik som har ett hål måste vi påminna dig om din plikt att godkänna det levererade godset inom 8 dagar efter leverans för att få plagget utbytt/ersatt. Därefter förfaller den rätten.
Reklamation
Reklamationer på godset (gäller ej transportskador) skall anmälas till Reunion Nordic AB senast 8 dagar efter mottaget gods (undersökningsplikten).
* Ordernummer
* Artikelnummer
* Fakturanummer
* Antal
* Tydliga bilder och orsak skall skickas in i samma mail till helena@reunionhome.se.
Detta görs innan produkten säljs eller skickas vidare till tredje part.
Gods kan endast returneras efter ett skriftligt godkännande från Reunion Nordic AB.
Godset måste returneras i sin originalförpackning med samtliga tags/märkningar kvar på godset.